Tisdag

Tjohovilket party det var! så jäklans kul:D
Och jag kan säga att alla var där! helt fantastiskt vad honkänner folk det var väl ca 300 pers...Träffade så många som jag inte sett på jäätte länge och det var så kul att få höra vad det har för sig nu för tiden.
Och som sagt,hon känner ju allt möjligt folk och vi var en härlig blandnig på både ålder,stilar och kändisskap...... Och alla var vi därför Fridas skull och dansade järnet till Fridolinaz orkester ha,ha. Utan att säga för mycket så var det faktiskt en och annan kändis där, men som sagt ,det är så härligt när vi är på dessa fester då dansar alla och ingen bryr sig, så roligt hi,hi!

Det blev dock en ganska så tidig hemkomst, vi tolv kände jag att det var dax att bege sig hemåt. Så vi var väl hemma  vid halv ett. Det är verkligen inte samma tokpaty kännsla som hänger kvar hela kvällen, kännde mig liksomnöjd med det. Vi hade minglat och pratat, träffat gammla vänner, ätit och druckigt gott dansat så benen nästan trillade av ha,ha.

Om man sumerar kvällen så var det förmodligen året fest :D

Det hade gått jätte bra med lilleman också, så det var riktigt skönt.

Det som kändes mindre skönt var minhals när jag vaknade i går morse,....aj,aj,aj! kunde knapt svälja och det gjorde ont när jag pratade,och det gör det fortfarande. Ingen förbättring tills i dag men hoppas att det är över till helgen dåvi ska till Uppsala på dop.
Wilmer har börjat nysa en massa i dag, hoppas verkligen att han inte blir förkyld igen.

Idag blir det förmodligen ett besök på öppnaförskolan.

avslutar med lite partybilder från söndag.

kram på er!

        

      

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

Ja de är riktigt sorligt de ang sabina:'(

Men va kul att ni ska till Uppsala:) Är du säker på att ni inte kan ägna oss 30 min änns??;P





Ni ser ut att ha haft de kul på festen:D hihi!



kramara till er och hoppas Wilmer inte blir spuk!

2009-03-31 @ 20:37:23
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack hjärtat!

Det var underbart! Har fått en hyfsad bränna, trots att jag låg inne och gjorde Erik sällskap ett par dagar, men den försvinner väl fortare än kvickt härhemma i kylan! Jag vill ha vår!!



Vad roligt att festen var lyckad och att du träffade en massa gamla "godingar"!

Du får hälsa så mycket tillbaka till Frida och ge henne en kram från mig!

Tack än en gång för kortet och blomstercheckarna!

PUSS

2009-03-31 @ 21:33:03
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Och tack för den långa kommentaren :) Jag älskar ju också allt som har med make up att göra så det är så himla kul att få utvecklas & se sina framsteg :) Jag tycker verkligen att du ska fundera mer på en make up utbildning ifall du har det intresset, jag tror inte du skulle ångra dig! ;) Jag fyller år den 23 april så det är inte allt för långt borta :)

2009-03-31 @ 23:33:04
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0