Han är så händig min karl :)

Så då mår våran husgrund jätte bra igen, efter sådär 100 år med vatten som regnat in i källaren...



Nu är allt klart, till och med gräsfröna är på plats. Skönt.



Lite bilder på våra små guldklimpar...





våra grabbar <3




Och så till rubriken!
Se vad jocke har svängt ihop på en dag ( han började i går eftermiddag..)
Jag har en väldans tur jag som har hittat mig en sån händig karl :D
Så snart är altanen färdig också, känns riktigt lyxigt med en stor altan! Här ska det sittas och mysas långt in på senhösten vill jag lova :)
vi kommer att glasa in den så småning om.


Livet känns väldigt bra just nu, vi börjar så sakteliga komma i fas med allt och lära känna våran nya bebbis.
Wilmer verkar också vara helt okej med att Alve har flyttat in, och det känns riktigt bra! ( hoppas att jag inte säger för mycket nu och får äta upp det senare..)

I morgon ska Wilmer tillbaka till dagis för första gången sedan midsommar.
Det behöver han verkligen! Han saknar dagis, det märks för vi nämde dagis här om dagen och då ville han dit direkt.
Så, imorgon kl 9 är det alltså dax.

Imorgon får vi besök av BVC också. Det kommer alltid hem första gången (om man vill förstås) vi har samma sjuksköterka som vi har till Wilmer och det käns bra.

Nej, nu får jag ta och laga lunch till min familj.

kram.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

va skönt att grunden till huset är klart nu:)

vilka söta bilder på syskonen:) åhh längtar ännu mer till våran lille hihi"



Hoppas ni har de bra:)

kram

2010-08-24 @ 16:36:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0