onsdag

Då har vi varit och lämnat av Wilmer på dagis, det gick som vi trodde, alltså inga problem.
Hej då mamma o pappa! och så en slängkyss, så hade han inte tid med oss nå mer ha,ha! Det är ju skönt att det är så.

Efter dagis tog jag och Alve en promenad till affären, ja alltså Alve sov mest hela tiden hihi.
Det var riktigt skönt att få ut och röra på sig!!
Vi hade rackarns tur för när vi kom hem så började det störtregna.Stackars jocke står ute i regnet och skruvar trapp. Hade väl tänkt att den skulle bli klar till 13 då eva från bvc kommer, så hon slipper balansera sig upp på stege....
får se om han hinner.
Jag ska försöka få lite ordning här hemma, wilmers leksaker ligger utspridda på hela golvet (å andra sidan har hon nog överseende med det..)
Måste nog bli ett svep me snabeldraken med tror jag bestämt.

Dax att sätta fart då!

kram.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

va skönt att allt gick bra att lämna honom:)



hur känns de annars att vara 2 barns mamma?



jag har lösenordsskyddat min blogg pga hot så vill du fortsätta följa den skicka gärna din mail till min hotmail som står bredvid mitt namn i kommentar:)



kram

2010-08-31 @ 16:26:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0