Sista dagen...

Tänkte att det är väl viktigt att jag uppdaterar er varje dag nu, så att ni slipper leva i ovishet ;)

Imorgon är det tydligen sagt att den lilla rackaren ska anlända.
Men min kännsla är en aning tveksam tyvärr, inget konstigt aaaalls!

Idag ska vi ner och titta på alla medeltidsmänninskor.
Kanske åka blåtåget med Wilmer med, om det inte regnar.
Men det verkar som om vädret kan hålla sig i skinnet i dag! hoppas.

Dräneringen går framåt och snart har man ingen gräsmatta kvar, ha,ha! men det känns ju som om att det är värt det, gräset växer ju ut igen och då har vi dessutom ett "friskt" hus :)

Anledningen att det regnat in så mycket i källaren var att hela huset är uppbyggt på kalkstensskivor....( man ser det på bilden jag tog på hålet igår)  lite väl luftigt kan man tycka i dag. Men det var tydligen så man byggde hus här på Gotland för 100 år sedan. ( huset är byggt 1912)

Sov till halv elva i dag! helt dötrött!
Nu känner jag mig lite piggare.

Ska ut och ta lite luft i våran fina leriga trädgård, ha,ha.

kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0