Bröllopshelg :)

I lördags gifte sig Lukas med sin Therese och de blev herr o fru.
Middagen var super trevlig och det hölls många fina tal.
Efter middagen så var det såklart Bröllopsvals och efter det drog bandet igån ordentligt och vi dansade och tjoade :)
Ja, jag kanske dansade lite mindre vilt än de andra då men jag och jocke dansade både vals och bugg.
När det blev "fridans" tog jag ansvaret att vara fotograf ha,ha.

Ska lägga upp lite bilder senare.

Igår vard det sååå tråkigt väder så jag skulle ha kunnat sovit hela dagen, helt slut var jag!
Fast det är ju klart har  man varit på fest dan innan så... hi,hi.
Jag åkte nog hem vid halv tolv, det gjorde inte jocke......

I dag har jag börjat och skrapa fönster. Gnissel,gnissel.... men det går bra, förutom detta förbankade kit som sitter som berget!! gahhhh!

Och jocke har börjat att sätta upp foder kring fönsterna och hörnplankor ( vet inte vad det heter men de som sitter på hörnen, knutarna liksom)
Det blir fint! nu får man en uppfattning om hur det kommer att se ut när det hela är klart :) Fint sörru!
Ska lägga ut bilder på det med.


Mamma är ute och går promenad med Wilmer i vagnen, hoppas på att han ska somna han var surgubbe redan när han vaknade,så lite sov hoppas vi som sagt på.

Idag tror jag att vi slipper regn,men det ser dystert ut resten utav veckan.

Imorgon ska vi till barnmorskan för kontroll.
Tror nog att bebben fixerat sig och sjunkigt ner längre, känns verkligen så.

Hoppas att ni får en bra start på veckan :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0