denna värmen måste avta!

Det här är nog bland det värsta jag varit med om....
Helt ärligt, jag kommer att svimma av den här värmen snart!
Vill ju bara ligga i skuggan och vila men det kan man ju glömma, Wilmer tycker inte att det är en bra ide.
Fan, jag känner mig som en disktrasa. Och Jocke åker till jobbet vid 13 tiden på dagarna..just nu känns det här värre än förra veckan och när jag var sjuk.
Det är så varmt.

Liten håller på att boxas runt och det hjälper ju inte till direkt.
Känns som om den vill pressa sig ut ibland...

Imorgon ska ja på kontroll. Det blir utan Jocke för han jobbar och kan inte komma ifrån.
Farmor o faster kommer och leker med Wilmer.

Hoppas och ber till gudarna att det blir svalare i morgon, snälla, snälla!


Kommentarer
Postat av: Britta

Det verkar som om du blir bönhörd. Har du tur kan det kanske till och med komma en skvätt regn. Sköt om dig!

Kram

2010-07-14 @ 08:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0