För varmt för en tjockis

Phu, idag är jag inne eller sitter i skuggan!!
Det är så fruktansvärt varmt, tror jag ska smälta snart....

Just nu sover lill Wille, men jag ska snart gå och väcka honom.
Vi har bestämt att han bara ska sova högst en timme på vilan nu, det blir så sent på kvällen annars innan han blir trött.
Det verkar fungera riktigt bra.

I dag kommer mamma tillbaka på besök. Vi ska på stort 60 års kalas i morgon.
Jockes pappa fyllde 60 år i måndags så det ska firas med stor baluns :)

Hon kommer med båten vid fyra.

Lovade ju en magbild för länge sedan.....här kommer en som togs idag



Min mage V. 36. :)

Nej nu får jag sätta fart om vi ska hinna med allt innan mammsen ska hämtas vid båten!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0