Hej hopp!

Idag är det torsdag, tycker dagarna går ruskigt fort nu!
inte ens 2 veckor kvar nu, 13 dagar för att vara precis.....ja,till beräknat bebbe datum vill säga.
Hoppas att den vill ut tidigare, jag är redo :) bring it on!

Idag har vi varit och besökt bästa Frida i hennes blomsterbutik, hon säljer en massa annat fint också man vill handla allt. Mamma har köpt två jättefina tunikor, hon kunde inte bestämma sig för villken ha,ha.

I tisdag hade jag en supermysdag med Bästa Caroline.
Först var vi ( jag o Jocke) på kontroll på mvc, allt var bra, bebben hade inte fixerat sig villket jag trodde men å andra sidan så gör de sällan det med barn nr 2.

Efter det så mötte jag upp Caroline på stan och vi gick lite i affärer. Sedan satt vi oss på rinduvan och åt lite lunch och bubblade om allt möjligt, såå skönt att bara få sitta och prata så länge som man känner för.
När vi kände oss nöjda så gick vi en sväng till o ch sedan en glasspause :)  ( för er som inte vet så är vi väldigt bra på glasspauser)
Sen gick vi en lite sväng till.
Det var en helt perfekt dag.
Tack söta Caroline för en fin dag :)

Jag lovade ju lite bilder förra gången, så här kommer det


Hemma hos svärpäronen blev det fotto uppställning





Herr o fru Lindgren



Det dansades till solen gick upp ( och lite till....)



Så här kommer det att se ut :)  visst kommer det att bli fint när det är klat! ( fodren kring fönsterna och knuten)
Taket ska ju också bytas så småning om, då kommer det att bli svart, men det är nog några år dit....



Här är Jocke uppe längst upp på ställningen, jag får hjärtsnurp när han är där uppe...
Här ser ni också skillnaden på färgerna, längst upp ser ni den fantastikska blåa färgen ha,ha!

Gäsp, vad trött jag känner mig nu.
Blir kanske inte en jättelång kväll för mig...

Kram.

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud va fin du är lilla gumman, saknar dig :0)

2010-08-02 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0