Idag känns livet lite enklare :)

Det var fantastiskt skönt att höra smattret ifrån regnet igår natt, liksom hela luften renades.
I dag är det inte alls lika varmt så det verkar som om mina böner blivit hörda :) TACK!!

Vad händer idag då?
Jo som jag skrev igår så ska jag på kontroll för bebben vid 13.30.
Får se vad vågen visar denna gång, hade ju gått ner lite förra gången, inte bra....
Men jag hade ju varit sjuk så jag tror att det berodde på det. får se.

Wilmer är med Pappa och farbror Daniel och handlar inför svensexan i morgon, mycket som ska fixas.
Hoppas att de får uppehåll i morgon, stod i tidningen att det skulle regna.
Aja, de får det nog skojsigt ändå kan jag tänka.

Har glömt att berätta att våran nya färg till huset har kommit!! och den här gången blev det jättebra färg, precis så som vi ville ha den :)
Nu ska det målas! tanken är att vi ska hinna med att måla den delen där altanen ska vara, vid dörren innan de kommer och gräver (dränererar) så är det bara att sätta fart och snickra altan sedan.

Vet inte om jag skrev det, men de var här och grävde i gatan i går, ja kommunen alltså. De satt in en så kallad servise, kommer inte ihåg hur det var med det men det var någon med dagvattnet att göra och man behöver tydligen det och vi hade ingen. Så nu är det fixsat och nästa som kommer och gräver kan nu bara koppla på där de slutade.
Känns bra :)





Midsommarafton vid Warfsholm.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen!

va skönt att ni fått regn, här är de lika varmt hela tiden ajg hoppas regnet kommer på fredag som dem säger, kan ju hoppas min bön också går i uppfyllelse:)



Hoppas de gick bra på kontrollen idag:)



Hoppas allt är bra annars

kram

2010-07-14 @ 18:16:21
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej bruden:)



va skönt att alla kontroller såg bra ut hos BM:)



hehe har du inte fixat nått och du ska ha liten om va 4 veckor;P stressa inte bara hihi! men du kankse känner att ni redan har de mesta:)



Hur är de annars med er?

kram

2010-07-16 @ 10:36:26
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Hejsan!



skönt att de gått så bra att vänja W vid att sova i egen säng:) aldrig fel, men tror de kommer gå lättare eftersom:)



sv: inte fullt lika varmt men de är små kvavt och så här...men små blåser lite små kalla vindar och de är skönt:)



har i för planer annars?



kram

2010-07-21 @ 08:53:35
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha en länk? Ge då min sko 5 stjärnor och kommentera på min blogg! du akn rösta en gång per dag! Skulle vara jätte snällt!



Länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa

2010-07-22 @ 09:54:56
Postat av: Anonym

2010-07-22 @ 09:55:04
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0