Och jag som hade lovat mig själv......

Nu gör jag ju samma visa igen, går och tänker på att bebisen kan komma när som helst.
Det är inget bra.

Förra gången var jag inställd på att det just kunde komma 2 veckor för tidigt, nu kom ju Wilmer 12 dagar senare än beräknat så det betyder att jag gick och väntade nästan en hel månad......det var inget skoj!

Så nu har jag kommit på mig själv att tänka likadant igen!! det får jag ju sluta upp med omedelbumms!!
Fast det är klart att denna gång går dagarna riktigt fort till skillnad från förra gången då de gick i snigelfart, så just nu gör det inte så mycket.
Men jag ska sluta upp med det ialla fall.

Har en liten,liten kännsla av att det kommer att hända något i morgon......kan ha helt fel och jag har inte fått några tecken på att det skanske blir så utan bara en liten kännsla, vi får se...



Idag jobbar Jocke. De har riktigt mycket att göra! mer än åren innan.
Barförsäljningen har också ökat riktigt mycket! hur kul som helst :) nu har folk hittat hit.
Och jag förstår dem att de kommer tillbaka för köket är kalas och barerna är proffsiga, dessutom är miljön helt otroligt härlig :) Bästa stället i stan!!

Nu tar mamma W till lekparken och jag funderar på att lägga mig på soffan lite, trött i dag, fast jag gick och la mig vid 23 igår ( brukar annars sitta uppe tills jocke kommer hem utan problem). Måste väl sammla krafter nu.

ha en fin dag.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0